تأمل

در پندار ٬ گفتار و کردار !

تأمل

در پندار ٬ گفتار و کردار !

تولد سعیده بطحایی

 

چیز خاصی به ذهنم نمی رسد . هر چند قرارم بر این بود چیز خاصی به ذهنم برسد تا متنی و عباراتی شکل بگیرد و به دوستی تقدیم کنم . اما هیچ فکری و ایده ای ندارم . هیچ چیز خاصی در لا به لای ذهنم پرسه نمی زند . کلمات را تک به تک مرور کردم . شمارشش را تنظیم کردم اما نشد که نشد . بعضی وقتا نمی شود . خواستم برای تولد سعیده بطحایی یکی از دوستان خوب و دوست داشتنی دنیای مجازی چیزکی بنویسم . فکر می کردم درباره ی سعیده بطحایی نوشتن آسان ترین کار است و نگو که برایم شد سخت ترین کار . ترسیدم مبادا حق مطلب را ادا نکنم !  سعیده عزیز به بزرگی خودش مرا ببخشد و من با ساده ترین کلمه تولدش را تبریک می گویم و آرزوی بهترین ها را برایش دارم . انشالله فردا کادوهای گرون قیمت اعم از طلا و مس بگیری !  الهی که عاقبت بخیر بشی جوون ! 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کتانه سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ http://katayoun.blogfa.com

تولد سعیده عزیز بسیار مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد