تأمل

در پندار ٬ گفتار و کردار !

تأمل

در پندار ٬ گفتار و کردار !

غمگین...

 

روزها یکی پس از دیگری می گذرد . روزهای غمگین....جمعه هم گذشت . روزی غمگین تر....!!  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسی شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ http://pejvakesokoot.blogfa.com/

سلام احسان

پسر تو چقدر بی معرفت شدی.این همه وقت اومدی اینجا و منو بی خبر گذاشتی...!!

باور کن چند وقتی بود هی به خودم میگفتم برم ببینم این احسان چرا آپ نمی کنه!!!مثل همیشه وقت کم و حواس پرت نذاشت.حالا هم از روی کامنتی که برای دوست جونت گذاشتی پیدات کردم.
این وبلاگت قشنگه.اما از به روز بودنت نمیشه خبردار شد!

تو هم جمعه غمگینی داشتی....؟؟؟من هم !

سلام .
حالم دست خودم نبود . شرمنده ی تو و بقیه دوستانم هم شدم . حواس پرتی و منگ بودنم که جای خود . شرمنده عزیز . بازم گلی به جمال مهربونی تو . الان میام وبتو بخونم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد