تأمل

در پندار ٬ گفتار و کردار !

تأمل

در پندار ٬ گفتار و کردار !

چاره ای ندارم...

 

هیچ چیز زندگی باب میل آدم نیست . بگو یه خوشی . بگو یه خنده از ته دل . بگو یه زندگی شیرین . بگو یه زندگی خالی از غم و غصه . هیچی . همش سختی . همش نشدن . هیچ چیز زندگی باب میل آدم نیست . انگار آدم نیستیم که باب میلمان باشد . همه چیز معکوس است و من چاره ای ندارم جز آنکه بسازم . با چی بسازم ؟ برای چی بسازم ؟ بسازم که چی بشود ؟ هیچی . بازم اه اه اه! 

  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
لیوسا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ http://memorialist.blogsky.com

بساز با زندگی شاید زمونه مهربون شد.

روزبه سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ق.ظ http://iranii.wordpress.com

درود .. احسان جان ، هی همینطور اومدم برای پست های قبلی ات کامنت بدم ، دیدم ناله وفغان کرده بودی نخواستم موج منفی برات بفرستم ، چون خودت هم باید حس کرده باشی من هم وضع خیلی خوبی از این لحاظ ندارم ، اما امروز دیگه راستش واقعا اعصاب خورد شد هیچ چیز مطابق میل نیست دیگه خیلی زیاده روی احسان جان ، از این که شما این جرف میزنی بیشتر تعجب میکنم . انسان درون گرایی هستی و دوست نداری درباره اونچه ازارت میده بنویسی ، فقط کوتاه میگی و می ری و .. امیدوارم تو دنیای واقعی اینطور نباشه . اما راستش احسان جان باور کن ، داری اشتباه میکنی از نظر من هم زندگی خوشایند نبوده و نیست و نخواهد شد ، اما همیشه ا ز بد ، بدتری وجود داره . حالا من نمیدونم مشکل شما چیه و قضاوت نمی کنم اما همیشه میتونه اتفاق بدتری بیافته و همینکه نمی افته خودش خوشاینده هر چند بر طبق میل ادمی نیست الزاما ! من خودم تو شرایطی نیستم که کمکی بتونم به کسی بکنم و نه صلاحیتش رو داره و نمیدونم این مزخرفاتی که نوشتم جز رنج و اینکه تو دلت بگی :«بابا اینم دلش خوشه واسه ما بابا بزرگ شده » چیزی ، نخواهد داشت ا اما اگه چیزی هم برات ننوشتم به این دلیل بود .. چون همه پستهات همین رو می طلبید . فکر میکنم میشه یک کم بهتر بود خیلی نه فقط یک کم .. بدرود و پاینده باشی امیدوارم با یه پست از پست های مدل قدیم به روز شی هر چند ، فکر نکنم . بدرود و بابت این بابابزرگ بازی شرمنده .. .

جواد سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.esfandegaan.blogfa.com

درود احسان جان
خوبی؟
البته معلومه که خوب نیستی!
نمیدونم این همه آه و فغان و لعن و نفرین واسه چیه. ولی امیدورام مسبب و عاملش هرچی یا هرکی که هست خیلی زود از ذهنت بره و تو رو مثل سابق امیدوار و بشاش ببینیم
شادمان و کامیاب باشی///

نوید جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ http://navidam.blogfa.com

خب با اینحال و با همه موارد مشکل و نسازی زندگی بایست در کنا دوستان باشی تا کمی لحظات بهتر بشه . البته نباید همو اذیت کنیم خودمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد