تأمل

در پندار ٬ گفتار و کردار !

تأمل

در پندار ٬ گفتار و کردار !

سبک جدید رسانه های ایرانی

سایت روزنامه شرق حکایت جالبی ست . این سایت اصلا در خود روزنامه به آن اشاره ای نشده و نمی دانم گردانندگان روزنامه از چنین سایتی باخبرند یا خیر . و همچنین مطالب این سایت با یک هفته تاخیر به روز می شود . یعنی شما روزنامه یکشنبه امروز را هفته ی بعد می خوانید . اینم از سبک جدید رسانه های ایرانی ست !!

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ http://ansherliii.blogfa.com

سلام احسان خان ولی زاده..
وبلاگ جدیدتان مبارک باشه..و اسباب کشیتون به بلاگ اسکای..خوب میگفتی میومدیم کمکتون..حالا چرا ازبلاگفا اومدی اینجا..ولی یه چیزی هم بگماااا من خودمم ازبلاگفا خسته شدم دلم میخاد ازش کوچ کنم اما خوب حال وحوصله اسباب کشی ندارم..
این چندمین جاس که عوض کردی مستاجرولی زاده؟؟
البته کمی هم عجیب غریبه هااااا.. وبلاگت.. اشکال نداره عادت میکنی..
اون پست ذهنم. منو نگران کرد..خیلی ترسناک و نگران کننده نوشتی..واقعا اینطوری شدییییی؟؟.. خدا بهت صبربده وبه جمیع اشنایانتون هم همچنین وعلی الخصوص به مهدی..
ایراد نداره پسرجان برات دعا میکنم که خدا شفات یده زود..

روزبه دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ http://iranii.wordpress.com

درود احسان جان . منزل نو مبارک باشه و خوش یمن برات . در ایران همه چیز امکان پذیره وقتی کرم به فضا می فرستند دیگه اینکه چشم گاوه عزیز . در مورد پست قبلت و پست خودم ، واقعا بابتش متاسفم ، امیدوارم زودتر آرامش همیشگی ات رو کسب کنی . موفق باشی و بدرود .

سعیده دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

از این حکایت های جالب زیاد است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد