تأمل

در پندار ٬ گفتار و کردار !

تأمل

در پندار ٬ گفتار و کردار !

برای شروع...

می نویسم تا نگاشته شوم !

نظرات 1 + ارسال نظر
معراج یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ

برای شروع باید فقط شروع کرد آنهم بدون فکر
آه سلام
من
نمیدانم من چی یعنی میدانم من هیچی اینروزها من مساوی به هیچی ای خدا یه جورایی حس میکنم همه آدمها همین حس و دارند
من هم اینروزها به دید خودم شکست میخورم
تمام آرزوهام به باد رفت همه
البته نمیدانم شاید مصلحتی در کار است
هر چه هست خوب درکش را هم بدهند دیگر
اگه نه ....
اگه نه هیچی دیگر به یاد شما باید بسازیم
ببخشید هی چرت و پرت گفتم
راستی مثل اینکه به حمدلله اوضاع بر وفق مراد است که به روز نیستید ؟
سال نو پر از مکررات تکراری نباشد الهی
بدرود

سلام . سال نوی شما هم مبارک .
در اینجا می نویسم :
http://khane-ab2.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد